Sunday, August 24, 2008

HEI!!!:)



Sondre heite ej, og i dag e ej akkurat ei veke gammal!!:) For ei veke sia va ej 3380 g og 50 cm, men ej hekje vore so innmari interessert i mat før dei siste dagane, so no går mamma og pappa og håpe at ej skal ha komt opp i samme vekt som når ej blei født...jaja, mamma skal ned i vekt, og ej skal opp, grei deal det!;) Og so påstår dei at ej e litt gul i huda, men det går nok ganske snart vekk! Ellers so drive ej å blir kjend med mamma og pappa og alle dei andre som kjeme innom for å beundre mej...dei sei ej e heilt perfekt, og det e no veldig kjekt! Mamma og pappa e i alle fall veeeeldig glade i mej og stolte av mej!!! Nei, no e ej trøtt, so da avslutta ej bære med en stor gjesp...PS! Visst du he lyst å treffe mej en dag so e det bære å spørre mamma eller pappa, det e liksom dei som helde orden på schedulen min...;)
Snork...

7 comments:

Bente said...

så herlige an va:) gratulera så masse:) hilsen oss i Frafjord

... said...

For ein utrolig søt liten gutt!:) Gratulera så masse ein gang te! Klem fra Karina

ane marie said...

Gogutten:) Gleder meg til å se deg igjen ikveld!

Annika said...

Velkoma til verda Sondre! Gler mej til å helse på ettekvart:)

Marte said...

Så søøøt han er! Dere er heldige!!! Gratulerer så mye! Klem Marte

Silje Kristensen said...

Næmen, for ein skjønnas. Han va rett og slett nydelige! Nyt tiå så glede eg meg t å treffa det nye familiemedlemmet ein dag =) Bare å gi ein lyd viss dåkkår e i Stavangerområdet så ska eg gjørr d sama =)

Frøken Gjerde said...

for ein herlig gutt!! :D gratulere so mykje! håpa alt står bra til med heile familien:D